Partners

Sömlösa integrationer, enkel momshantering

Vi integrerar sömlöst och säkert med de bästa teknikleverantörerna för resor och kostnader, bank- och betalningssystem, bokförings- och konsultföretag och evenemangsföretag.

Event Management

  • Event Management
  • Resor och kostnader
  • Bank och betalning
  • Bokföring och konsult
  • Event Management
  • Resor och kostnader
  • Bank och betalning
  • Bokföring och konsult
  • 354
    Frieze är ett medie- och eventbolag som omfattar fyra tidskrifter, frieze magazine, frieze d/e, Frieze Masters Magazine och Frieze Week, samt tre internationella konstmässor: Frieze London, Frieze New York och Frieze Masters, ett program med kurser och föredrag vid Frieze Academy, och frieze.com – den definitiva resursen för nutida konst och kultur
  • 245
    Cvent, Inc., är en ledande molnbaserad plattform för hantering av händelser. Deras lösningar optimerar hela värdekedjan för event management och har gjort att deras kunder runtom i världen kan hantera hundratusentals möten och evenemang.
  • 163
    Informa är ledande inom business intelligence, akademiska publikationer, kunskap och evenemang för företag, med verksamhet i kunskaps- och informationsekonomin.
  • SAP concur partner logo
    351
    SAP Concur är en global leverantör av on-demand-tjänster till företag, inom hantering av resor, kostnader och fakturering. Tusentals organisationer litar på denna leverantör och dess prisbelönta strömlinjeforma rapportering av kostnader i samband med affärsresor, som förbättrar behandlingen och gör dess kunders upplevelser ännu bättre.
  • 241
    Webexpenses provides award-winning, cloud-based software that transforms how companies manage their employee expenses – turning a complex, manual process into an efficient, automated one, which is proven to save organisations time and money.
  • Coupa
    258
    Coupa Software är en ledande leverantör av lösningar för hantering av företagets kostnader. De erbjuder en omfattande, molnbaserad plattform som hundratals organisationer, med mer än fyra miljoner leverantörer runtom i världen, har anslutit sig till.
  • 223
    Med MobileXpense får du en end-to-end-lösning för hantering av Rese&Kostnader. Användning av MobileXpense på gruppnivå kommer tillåta dig att analysera alla dina rese-och kostnadshanteringsuppgifter på global nivå.
  • Chromeriver
    195
    Chrome River Technologies hjälper organisationer att på ett smidigt sätt automatisera och strömlinjeföra AP-processer, öka produktiviteten, minska antalet fel och förbättra efterlevnaden.
  • 140
    Från skanning av kvitto till export till din bokföringslösning. Expensify automatiserar varje steg i processen för kostnadsrapportering.
  • 200
    Nordic Travel Clearing gör sig av med behovet för affärsresenärer att spara kvitton och skicka kostnadsrapporter genom att hjälpa dem att använda den fullständiga potentialen i deras resekonto.
  • Visa
    269
    Visa Europe ägs och drivs av dess 4 600 europeiska medlemsbanker och införlivades i juli 2004. Som ett särskilt europeiskt betalningssystem kan detta snabbt svara på specifika marknadsbehov hos europeiska banker och deras kunder – kortinnehavare och detaljhandlare.
  • 183
    American Express erbjuder ett utbud av betalkort i två olika valutor, genom att tillhandahålla dig service året runt tillsammans med många förmåner, belöningar och upplevelser.
  • 335
    Citi arbetar outtröttligt för att tillhandahålla konsumenter, företag, myndigheter och institutioner ett omfattande utbud av finansiella tjänster och produkter. De strävar efter att skapa det bästa resultatet för våra kunder med finansiell uppfinningsrikedom som leder till lösningar som är enkla, kreativa och ansvarsfulla.
  • 216
    The Lyndon Group tillhandahåller finansiell förvaltning och tjänster inom rese- och kostnadshantering åt många organisationer, inkluderat Fortune 50-företag, medelstora organisationer och framväxande företag.
  • 187
    AirPlus International är en global leverantör av betallösningar för affärsresor. Många produkter erbjuds för att stödja betalning av affärsresor, bokföring och analysfunktioner.
  • 212
    Avalara är programvara för automatiserad efterlevnad av skatteregler. Oavsett om du säljer via nätet, startar ett nytt företag eller behöver hjälp med internationell registrering, kan Avalara hjälpa till.

Varför bli partner med
Taxback International

  • Partnerskapsprogram i världsklass

    Som den globala marknadsledaren inom momsåterbetalning, tillhandahåller vi högkvalitativ support för våra partners.

  • Global täckning, lokal support och flerspråkiga förmågor

    Global täckning, lokal support och flerspråkiga förmågor: Vi har 32 lokala kontor i 20 länder och erbjuder kundservice på 14 språk.

  • Rapportering via nätet

    Taxback International tillhandahåller dig och dina kunder ett verktyg för rapportering på nätet, som säkerställer insyn och synlighet i ansökningsprocessen.

  • Moms för kunder

    Partnerskap med Taxback International ökar lojaliteten hos dina kunder att anlita dig, samt attraherar nya kunder som litar på Taxback Internationals innovativa teknik.